De mobiele website voor Kanzi is speciaal op taal ingericht voor consumenten informatie. De mobiele website herkend de taal en/of land instelling van de smartphone zodat gebruikers zoveel mogelijk op de juiste taalversie terecht komt. Ook meertalige landen, zoals België, worden in deze mobiele website ondervangen.
De mobiele website is geïntegreerd in het Soeza web-beheer systeem dat elke teler -op basis van rechtenbeheer- in staat stelt de op het land van toepassing zijnde informatie in de eigen taal te beheren en te exploiteren.
Iedere teler heeft bovendien een eigen QR code software licentie gecombineerd met URL-branding voor betere merk-herkenning bij diegene die de QR codes inscant.
In de mobiele website vinden klanten alle informatie over Kanzi appels, de Kanzi game, acties, teler-informatie en recepten. En dit alles in meer dan 8 verschillende landen (en talen).
Greenstar® Kanzi® Europe NV (GKE NV) is sinds 2004 de variëteitsmanager van twee concept appelmerken. Zij beschikt wereldwijd over alle rechten van Kanzi® (Nicoter cov) en Greenstar® (Nicogreen cov). De missie van GKE NV is de productie en marketing van de twee appelvariëteiten op een dusdanige wijze te organiseren dat een meerwaarde gecreëerd wordt voor alle betrokkenen; van teler tot consument.
Neem dan even contact met ons op of maak een afspraak: +31 (0)622219996
studio@mediafusion.nl
Route
Neem gerust even contact op als u meer wilt weten of als een project wilt laten uitvoeren. Onze experts helpen u graag..